Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024
Υπόμνημα για την συνεχή υποβάθμιση του δρυοδάσους Ξηρομέρου Αιτωλοακαρνανίας απεστάλλει πρόσφατα από τον Συλλόγο Φίλων Βελανιδιάς και Περιβάλλοντος «Η Αμαδρυάδα» και την Ομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων Ξηρομέρου (ΟΠΣΥΞ), με αποδέκτες τα αρμόδια υπουργεία και άλλους φορείς. Το υπόμνημα (αρ. πρωτ.1/ 18-01-2024 ) των συλλόγων αναφέρει συγκεκριμένα:

Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024
Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024
Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024
Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024