Μ. Τρίτη 19 Απριλίου 2022
Μετά από πρόσκληση της Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας, Μαρίας Σαλμά, πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Αγρίνιο σύσκεψη μεταξύ Υπηρεσιακών και παραγωγικών εκπροσώπων, που είχε ως αντικείμενο συζήτησης τον καλύτερο συντονισμό και τις δράσεις για την εντατικοποίηση των ελέγχων στην αγορά εν όψει της εορταστικής περιόδου του Πάσχα.

Μ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2022
Μ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2022
Κυριακή 17 Απριλίου 2022
Κυριακή 17 Απριλίου 2022