Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025
Στην αίθουσα του ΔΗΠΕΘΕ πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση της κοπής της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας των εργαζομένων στο Δήμο Αγρινίου. Ο Δήμαρχος Αγρινίου, Γεώργιος Παπαναστασίου, ευχαρίστησε τους εργαζομένους σε όλες τις διευθύνσεις για τη συνεργασία αναφέροντας συγκεκριμένα:

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2025
Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2025
Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2025