?php /** * @package Helix Framework * Template Name - Shaper Helix - II * @author JoomShaper http://www.joomshaper.com * @copyright Copyright (c) 2010 - 2015 JoomShaper * @license http://www.gnu.org/licenses/gpl-2.0.html GNU/GPLv2 or later */ //no direct accees defined ('_JEXEC') or die ('resticted aceess'); ?> Παρουσιάστηκαν στην Περιφέρεια οι νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου

Παρουσιάστηκαν στην Περιφέρεια οι νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018

Η σύσταση και λειτουργία των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ) παρουσιάστηκε στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας της Δυτικής Ελλάδας, στη διάρκεια συνάντησης που φιλοξενήθηκε σήμερα Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας στην Πάτρα.

Τα μέλη του ΠΕ.Κ.Ε.Σ υποδέχτηκε ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Γιώργος Αγγελόπουλος, επισημαίνοντας ότι «στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τους φορείς της εκπαίδευσης, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας επιδιώκει μέσα από συνέργειες να στηρίζει το εκπαιδευτικό έργο, προσβλέποντας σε  αποτελέσματα προς όφελος της κοινωνίας».

Από την πλευρά του ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κώστας Γιαννόπουλος αφού ευχαρίστησε την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για τη διαρκή συνεργασία, ανέλυσε τις νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου και εστίασε  το πλαίσιο λειτουργίας του νέου θεσμού, καθώς – όπως είπε - τα Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ),  έρχονται να αντικαταστήσουν τους σχολικούς συμβούλους, τους οποίους κι ευχαρίστησε για τη μέχρι σήμερα συνεισφορά τους.

Το ΠΕΚΕΣ  δραστηριοποιείται σε επίπεδο Περιφέρειας και  αποτελείται από συντονιστές εκπαιδευτικού έργου όλων των ειδικοτήτων.  Έχει σκοπό την υλοποίηση της εκπαιδευτικής πολιτικής, την οργάνωση της επιμόρφωσης και την παιδαγωγική καθοδήγηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών. Οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου λειτουργούν και παρεμβαίνουν ομαδικά αλλά και ατομικά, έχοντας συγκεκριμένο αριθμό σχολείων υπό την καθοδήγησή τους.