Στο Τεχνικό τιμ του "EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2025" ο Νίκος Φαναριώτης

Τρίτη 1 Ιουλίου 2025

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο συμπατριώτης μας Νίκος Δ. Φαναριώτης, από τα Καλύβια Αγρινίου, ήταν Τεχνικός Έφορος στο Σέρβις Παρκ και το Αρχηγείο, που ήταν εγκατεστημένα στο χώρο της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας και έζησε από κοντά το "ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025".

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 ολοκληρώθηκε αφήνοντας πίσω του ένα ισχυρό αγωνιστικό στίγμα. Η επιστροφή του σε θερινή ημερομηνία επανέφερε συνθήκες που δοκίμασαν σε βάθος την αντοχή ανθρώπων και μηχανών, επιβεβαιώνοντας τον ξεχωριστό χαρακτήρα του ελληνικού γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA.

Ο Νίκος Δ. Φαναριώτης, μας είπε για την συμμετοχή του στο διεθνές αυτό ράλλυ, που διαφημίζει την Ελλάδα:

«Φέτος ήμουν στον έλεγχο και την σφράγιση των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Το χαρακτηριστικό φέτος του αγώνα ήταν η θερμοπληξίες και τα πολλά κλαταρίσματα των ελαστικών που αντιμετώπισαν οι οδηγοί. Οι άνθρωποι όλων των ομάδων ήταν άκρως επαγγελματίες στην δουλειά τους και στην συμπεριφορά τους. Όσον αφορά τους συναδέλφους τεχνικούς, δεν ήταν η πρώτη φορά που συνεργαζόμασταν, ήταν ένας αγώνας που όλοι περιμέναμε για να βρεθούμε από κοντά, μιας και με τους περισσότερους είναι δύσκολο να βρεθούμε σε κάποιον άλλο αγώνα».

Να σημειώσουμε ότι, από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου, 69 πληρώματα από 31 διαφορετικές χώρες συμμετείχαν στον 7ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, τρίτος συνεχόμενος χωμάτινος αγώνας στο καλεντάρι, μετά τα Ράλλυ Πορτογαλίας και Σαρδηνίας, είχε 17 απαιτητικές ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 345,76 χιλιομέτρων. Η φετινή σχεδίαση απέσπασε πολλά θετικά σχόλια.

Σε κάθε επίπεδο, από τον ανταγωνισμό στις ειδικές διαδρομές έως το τελικό αποτέλεσμα, το φετινό Ακρόπολις υπηρέτησε την ουσία του: ήταν ακραία απαιτητικό, δίκαιο και απόλυτα συνδεδεμένο με το περιβάλλον που το φιλοξενεί και τις χιλιάδες θεατών που το ακολουθούν, τιμώντας έναν αγώνα που εξακολουθεί να ξεχωρίζει όχι για το παρελθόν του, αλλά για τη θέση που συνεχίζει να κερδίζει στο παρόν.