Νίκος Φαναριώτης: Ράλλυ Ακρόπολις 2024 - Απίστευτη εμπειρία!

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2024

Το "ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024", πέρασε στην ιστορία και πέρα από τα αγωνιστικά αποτελέσματα, ήταν μια σπουδαία στιγμή και απίστευτη εμπειρία, για τον συμπατριώτη μας Νίκο Δ. Φαναριώτη, από τα Καλύβια Αγρινίου, ο οποίος ήταν Τεχνικός Έφορος στο Σέρβις Παρκ και το Αρχηγείο, που ήταν εγκατεστημένα στο χώρο της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας.

Ο Νίκος Δ. Φαναριώτης, μας μεταφέρει την εμπειρία του από αυτή την σημαντική παρουσία του στο Ράλλυ των Θεών:

1) Νίκο περιέγραψέ μας την εμπειρία της συμμετοχής σου σαν Τεχνικός Έφορος στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις. Ήταν από πλευράς οργάνωσης και ελέγχων επιτυχημένο;

Σαν εμπειρία ήταν κάτι το πρωτόγνωρο για μένα, μιας και δεν είχε σχεδόν καμία σχέση με τους αγώνες που είχα συμμετάσχει έως τώρα, όσον αφορά το πρόγραμμα και την κατανομή των υποχρεώσεών μας σαν Τεχνικοί Έφοροι και παρατηρητές των αυτοκινήτων που μας είχαν ανατεθεί στον καθένα μας. Η όλη διαδικασία κύλησε ομαλά παρά τις μεγάλες ζημιές που είχαν τα αυτοκίνητα (που ήταν κατά τα λεγόμενα των επικεφαλής του Ακρόπολις από τις περισσότερες των τελευταίων ετών).

2) Πως ήταν η συνεργασία σου με Έλληνες και ξένους συναδέλφους σου, τι προβλήματα και δυσκολίες αντιμετώπισες; Ποιες ξεχώρισες από τις ξένες αγωνιστικές ομάδες στην καθημερινή επαφή σας στο Service Park της Λαμίας;

Η συνεργασία με τους συναδέλφους ήταν υποδειγματική, μιας και κάποιοι από αυτούς που είχαν συμμετάσχει και σε παλιότερα "Ακρόπολις" μου είχαν δώσει οδηγίες για το πώς θα κάνω την πρώτη "επαφή" με τις ομάδες και πως θα πρέπει να κινούμε γενικά.

Για μένα μια από τις καλύτερες ομάδες ήταν η Citroen, ο επαγγελματισμός και η ταχύτητά τους ήταν απίστευτη και η συνεργασία μου με αυτή την ομάδα ήταν υποδειγματική. Με μια λέξη "Επαγγελματίες" και πάντα προσπαθούσαν να με κάνουν να νιώθω άνετα ανάμεσά τους.

Επίσης, η Ιταλική ομάδα, για την οποία θα έβαζα τον τίτλο: «Una faccia Una razza» αφού νόμιζα ότι μιλούσα με κάποιους που γνώριζα χρόνια και ένιωθα τόσο οικεία μαζί τους….

3) Η γνωριμία και η συναναστροφή σου με τους Κώστα Στεφανή και Λεωνίδα Κύρκο, οι οποίοι έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στο Ακρόπολις, αλλά και με τους ξένους οδηγούς που αγωνίζονταν στο Ράλλυ, τι αποτύπωμα σου άφησε;

Η επαφή μου με τον Λεωνίδα Κύρκο και Κώστα Στεφανή ανέτρεψε όλα όσα πίστευα για αυτούς (τους φανταζόμουν απλησίαστους λόγω της ιστορίας και των δύο) καθημερινοί άνθρωποι, έτοιμοι πάντα να βοηθήσουν τον καθένα μας.

Με τίτλους θα σημείωνα: Λεωνίδας Κύρκος… τι θα μπορούσε να πει κανείς γι'αυτόν… ΑΝΘΡΩΠΟΣ! Όταν έφτανα εμπρός στην τέντα του, αμέσως να βγάλει καρέκλα και να προσφέρει κρύο νερό.

Κώστας Στεφανής: την όρεξη και την ενέργεια που έχει αυτός ο άνθρωπος δεν την έχει... 20 χρόνο παιδί! Όσον αφορά τους ξένους οδηγούς, όλοι τους πολλοί επαγγελματίες, μέχρι τέλους.

4) Τι κρατάς ως ανάμνηση, από το Ράλλυ Ακρόπολις μιας και είσαι ο πρώτος Καλυβιώτης, που έζησε από ¨μέσα¨ αυτόν τον σπουδαίο διεθνή αγώνα;

Αυτό που κρατάω ως ανάμνηση είναι η όλη διαδικασία του "Ακρόπολις" που θύμιζε μια καλορυθμισμένη μηχανή και η άψογη συνεργασία και η παρέα που έκανα με συναδέλφους από όλη την Ελλάδα, την Κύπρο και το εξωτερικό.

5) Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα συμμετοχής σου ως Τεχνικός Έφορος σε αγώνες αυτοκινήτων, για το επόμενο διάστημα;

Το υπόλοιπο πρόγραμμα για το 2024 είναι δύο αγώνες Dragster, από τον Οκτώβριο και μετά και δύο αγώνες ατομικής χρονομέτρησης, μας ανέφερε κλείνοντας τη συνέντευξη, ο Νίκος Φαναριώτης.

Να επισημάνουμε ότι, το "ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024" επιβεβαίωσε τον χαρακτήρα του πιο απαιτητικού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Μια δοκιμασία για πληρώματα και αυτοκίνητα, που πέραν των σκληρών ειδικών διαδρομών είχαν να αντιμετωπίσουν τις υψηλές θερμοκρασίες αλλά και το απρόβλεπτο που καραδοκούσε σε κάθε στροφή. Δεν είναι τυχαίο ότι «ανταμείφθηκαν» αυτοί που κατάφεραν να μείνουν μακριά από τα περισσότερα προβλήματα, έχοντας κάνει έναν έξυπνο και σταθερά γρήγορο αγώνα.

Ευχόμαστε στο Νίκο Φαναριώτη να έχει και άλλες διεθνείς εμπειρίες και επιτυχίες στον χώρο του αγωνιστικού αυτοκινήτου!

Επιμέλεια: Γιώργος Αν. Πανταζόπουλος