Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025
Η Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας & Δημόσιας Υγείας του Δήμου Αγρινίου με τις Κοινωνικές Δομές, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας και το ΙΕΚ ΣΑΕΚ Τομή Αγρινίου, διοργανώνουν την ημερίδα με θέμα: «Υψηλές Διατροφικές Αξίες & Υγιεινή Διατροφή», το Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2025, ώρες 11:00–13:00 & 18:00–21:30, στη Συνεδριακή Αίθουσα του Επιμελητηρίου Αιτωλ/νίας.

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025
Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025
Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025
Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025