Συντελεστές:
Μουσική επιμέλεια/Σκηνοθεσία: ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΡΑΦΑ
Σκηνικό/Κοστούμια: Η ΟΜΑΔΑ
Μακιγιάζ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ- ΕΛΕΝΗ ΔΕΒΑΜΤΖΗ
Επιμέλεια αφίσας/προγράμματος: ΜΑΡΙΑ ΧΡΥΣΙΚΟΥ
ΠΑΙΖΟΥΝ
Μήδεια: ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΝΤΟΛΕΪΝΑ
Κορυφαία: ΡΟΥΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑ
Καλόγρια: ΜΑΡΙΑ ΧΡΥΣΙΚΟΥ
Τροφός/Χορός: ΣΤΕΛΛΑ ΦΥΣΣΑ
Καλόγερος/Χορός: ΕΥΗ ΚΑΛΑΜΟΥΔΑΚΟΥ
Ευριπίδης: ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΤΣΟΥΠΙΑ
Ιάσων: ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ
Στον ρόλο της Μάνας και του Κρητικού ακούγεται ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Σημείωμα Σκηνοθέτη:
«Στον κόσμο της Μήδειας του αμίμητου Μποστ, στην ξεκαρδιστική αυτή παραφωνία της ομώνυμης αρχαίας τραγωδίας, παρελαύνουν οι ήρωες σαν καρικατούρες. Οι βασικότερες δραματικές τεχνικές της παρωδίας είναι η διαστρεβλωμένη και ανορθόδοξη γλώσσα, η υπερβολή του πάθους, η χρήση ιστορικών, μυθολογικών και φαντασιακών προσώπων. Στην περίπτωση του Μποστ, προστίθεται ο σουρεαλισμός αλλά και η ασυνέχεια μεταξύ παραθέματος και πηγής. Η Μήδεια του Ευριπίδη είναι η πηγή και η Μήδεια του Μποστ το παράθεμα. Με τον χαρακτηριστικό δεκαπεντασύλλαβο, ο Μποστ παίζει με τις λέξεις και δημιουργεί ένα πανδαιμόνιο διασκέδασης, καυτηριάζοντας ταυτόχρονα τη νεοελληνική πραγματικότητα.
Γιατί Μήδεια του Μποστ ξανά;
Επειδή δεν μπορούμε να ζούμε μέσα σε τέλματα. Επειδή απεχθανόμαστε την ανοησία. Επειδή δεν κάνουμε δημόσιες σχέσεις. Επειδή σεβόμαστε το κοινό μας. Επειδή η προστυχιά στη ζωή μας έχει παραγίνει. Μας έχουν πνίξει οι «δήθεν», οι συμφεροντολόγοι, η υποκρισία, ο καθωσπρεπισμός. Επειδή η μποστική Μήδεια είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Επειδή αγαπάμε αυτό το έργο. Επειδή αγαπάμε το θέατρο».