Η διαδρομή όμως αυτή που περνά και από τα Καλύβια, φτιάχτηκε πριν πενήντα τόσα χρόνια για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένες μεταφορικές ανάγκες με μικρότερο κυκλοφοριακό φόρτο, ενώ από τότε ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει, μιας και οι τεχνικές παρεμβάσεις για βελτίωση του δρόμου ήταν περιορισμένες.
Από το Αγρίνιο μέχρι τα Καλύβια ο δρόμος μήκους 10 χλμ. έχει βελτιωθεί αρκετά, έχει διαπλατυνθεί και είναι πιο ¨άνετος¨ για τους οδηγούς.
Όμως αυτές τις μέρες οι οδηγοί αλλά και οι ντόπιοι κάτοικοι θα διαπιστώσουν ότι, ο δρόμος Καλύβια- Αγγελόκαστρο- Σταμνά, είναι ¨περιορισμένων¨ δυνατοτήτων και δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες κυκλοφοριακές ανάγκες , αφού δεν διαθέτει άνετες λωρίδες κυκλοφορίας και λωρίδες ασφαλείας, δεν έχει στύλους φωτισμού, έχει πολλές και κλειστές στροφές, υπάρχουν φθορές στο οδόστρωμα και περιορισμένη οδοσήμανση, δεν έχει ενημερωτικές πινακίδες (προς Αγρίνιο, Μεσολόγγι), ενώ σε κάποια σημεία περνά μέσα από κατοικημένες περιοχές.
Εκατοντάδες φορτηγά, νταλίκες, λεωφορεία του ΚΤΕΛ, Ι.Χ. οχήματα περνούν ήδη καθημερινά από τα Καλύβια και το Αγγελόκαστρο και θα επισημαίναμε ότι, για το επόμενο διάστημα θα απαιτηθεί προσοχή και υπομονή από όλους τους οδηγούς, αφού κάποιοι εξ αυτών δεν γνωρίζουν καλά τη διαδρομή και αναμένεται να δυσκολευθούν.
Η ανατολική περιμετρική στα Καλύβια, αν και έχει μήκος λιγότερο από 800 μέτρα, αποτελεί μια επιπλέον ¨δοκιμασία¨ για τους οδηγούς αφού είναι στενή, η είσοδος- έξοδος απαιτούν προσοχή, έχει στροφές με ¨δύσκολες¨ κλίσεις, δεν διαθέτει διαγράμμιση, στηθαία ασφαλείας, στύλους φωτισμού και επίσης το οδόστρωμα έχει ¨σαμαράκια¨ και μικρές καθιζήσεις.
Αυτό που έχουμε αναφέρει και σε πρόσφατη αρθρογραφία μας, είναι ότι, τόσο η ανατολική περιμετρική Καλυβίων, όσο και η συνέχεια της διαδρομής προς Αγγελόκαστρο, Σταμνά, απαιτεί άμεσες τεχνικές βελτιώσεις, ώστε να εξυπηρετήσει τις σύγχρονες κυκλοφοριακές ανάγκες, να στηρίξει τις μεταφορές προϊόντων και να συμβάλλει στην ανάπτυξη της περιοχής.